Na většinu námi prodávaného zboží je poskytován záruční i pozáruční servis na adrese: Na Bílé 1142, 56501 Choceň
Záruční servis - Podmínky
Záruční doba začíná běžet převzetím zboží a její délka je stanovena občanským a obchodním zákoníkem.
Záruka se nevztahuje na závady způsobené nevhodným zacházením a na běžné opotřebení způsobené používáním.
Reklamace Makita:
zaslat stroj včetně kopie faktury (faktura slouží jako záruční list), telefonního kontaktu, popisu závady a zpáteční adresy na adresu:
NářadíProVás
Na Bílé 1142
56501 Choceň
Lze využít bezplatné zaslání reklamace . Kontaktujte telefonicky, nebo emailem a bude vygenerován štítek pro přepravce.
Reklamace Bosch:
Buď zaslat na naši prodejnu, nebo využít bezplatné služby Bosch
viz. odkaz níže a odeslat stroj do servisu z místa Vašeho bydliště. Po vyplnění příslušných formalit
Bosch pro produkt pošle přepravní službu na Vaši adresu.
https://www.bosch-professional.com/cz/cs/repair-form/professional/desktop/get/repairForm.htm
Reklamace DeWALT
Buď zaslat na naší prodejnu, nebo využít bezplatné služby DeWALT
Viz.odkaz níže lze objednat přepravu do servisniho střediska.
www.bandservis.eu/a-26-objednavka-prepravy.html
Reklamace Narex
V případě poškození elektrozařízení nebo příslušenství NAREX v záruční lhůtě je důležité ihned kontaktovat prodejce a předat mu příslušené zařízení.
Prodejce pak zajistí jeho převoz do našeho záručního servisu, kde bude provedena jeho oprava.
www.narex.cz/cs-cz/servis_narex
Reklamace Einhell
Záruční nabídky Einhell
Podle zákona musíme reklamaci vyřešit do 30 dnů, ale většinou proces netrvá déle než dva týdny. V případě, že by se u reklamovaného zboží vyskytl nějaký problém, budeme Vás informovat a domluvíme se na dalším postupu.
Za případné chyby v informacích, u fotek a technických popisech produktů, které máme převzaty od našich distributorů, nemůžeme 100% ručit. Předem se proto omlouváme.
Pokud je u reklamovaného zboží nutno provést úkony jako jsou vyčištění, pravidelná údržba atd., potřebné ke zjištění závady, je tato služba zpoplatněna automaticky, max. však do částky nepřekračující 30% z ceny zboží.
V případě, že se u reklamovaného zboží objeví nebezpečná závada (např. naseklý napájecí kabel), nepřekračující však 30% z ceny výrobku, automaticky ho servisní středisko opravuje.